«Теміртау қаласының №24 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ

Мектептің сипаттамасы ,білім беру сапасы, рейтингісі және педагогикалық құрамымен танысыңыз. Содан соң, баланыздың тұрғылықты мекен-жайынсыз 1 сыныпқа қабылдау үшін квотаны алыңыз.
Фото садика
«Теміртау қаласының №24 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ | 1
«Теміртау қаласының №24 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ | 2
«Теміртау қаласының №24 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ | 3
«Теміртау қаласының №24 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ | 4
«Теміртау қаласының №24 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ | 5
«Теміртау қаласының №24 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ | 6
«Теміртау қаласының №24 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ | 7
Атауы:

«Теміртау қаласының №24 жалпы білім беретін орта мектебі» КММ

Оқыту тілі:
Орыс
Түрі:
Жалпы білім беретін
Бағыты:
Айына төленетін бастапқы құны:
Тегін
Құрылған жылы:
1970
Лицензия нөмірі:
0157978 серия АБ
Қосымша жабдықтар:
Интерактивті жабдықтар: тақталар - 3, мультимедиялық подиум-1, мамандырылған шкаф -2 (химия, биология), Мультимедиялық кабинет-1, ИВТ кабинеті-2 , Жалпы компьютерлер - 150, медициналық кабинет - 1, стоматологиялық кабинет - 1, спорт залы - 2, тир -1
Web-сайт:
shkola24.ootemirtau.kz temirtau.shkola24@mail.ru
Мекен-жайы:
Теміртау, Металлургтер даңғылы, үй 24/5


Қызмет көрсету ауданы:
Қарау керек:
Мекен-жайы Үйлер
ТЕМІРТАУ, ДИМИТРОВА КӨШЕСІ 47, 49, 51
ТЕМІРТАУ, МЕТАЛЛУРГОВ ДАҢҒЫЛЫ 16, 20, 22, 22/1, 22/2, 22/3, 24, 24/1, 24/2, 24/3, 24/4, 26, 26/1, 26/2, 26/3, 26/5, 28, 30, 30/1, 32, 32/1, 34, 34/1
Теміртау, Металлургтер даңғылы 24/5
ТЕМІРТАУ, МИРА ДАҢҒЫЛЫ 88, 90, 90/1, 92, 94/1, 96, 96/1, 96/2, 98, 100

Білім беру мекемесі туралы қосымша ақпарат
  • Басшылық Басшылық
  • Бастауыш мектеп Бастауыш мектеп
  • Мектептер рейтингі Мектептер рейтингі
  • Қосымша білім беру бағдарламалары Қосымша білім беру бағдарламалары
  • Жазғы лагерь Жазғы лагерь
ИБАДИЛДИНОВ НАРМАНБЕТ АЛИАКБАРОВИЧ
Қызметі :
Директор
Жасы:
55 жыл
Бастапқы білім :
Жоғары
Категория:
Жоғары
Жалпы педагогикалық тәжірибесі :
26 жыл
Басшының жалпы тәжірибесі :
6 жыл
Марапаттар және айырмашылықтар:
2011 жылы «Қарағанды облысының білім беру басқармасы» мемлекеттік мекемесінің дипломы; 2007, 2008, 2009, 2012, 2015 ж «Теміртау қаласының білім беру, дене шынықтыру және спорт бөлімі» мемлекеттік мекемесінің грамотасы. 2008 жылы «Теміртау қаласының ішкі саясат бөлімі» мемлекеттік мекемесінің Құрмет грамотасы; 2016 жылы Талғат Бигелдинов медалі 2015 жылы Бауыржан Момышұлының «Батыр шапғаты» медалі
Басшының үндеуі
«№24 ЖББОМ» КММ - көптеген жылдар бойы қалыптасқан, дәстүрлерге ие,тәжірибесі бар мекеме. Біз педагогикалық қызметтегі инновацияларды енгізу бойынша үздіксіз жұмыс істейміз. Мектеп мақтанышы - бұл оқушылар, олар жыл сайын шығармашылық байқаулардың, сондай-ақ әр түрлі деңгейдегі олимпиадалардың жеңімпаздары мен жүлдегерлері. Біздің түлектер жыл сайын ҰБТ-ны тапсырған кезде жоғары нәтижелерге қол жеткізеді. Бұл күнделікті жұмыста оқытудың озық әдістерін, озық педагогикалық технологияларды қолдана отырып, үйлесімді ұжымның нәтижесі болып табылады. Жаңа білім стандарттарын енгізу бойынша, біз уақытпен қадам жасаймыз. Тәрбие жұмысының орталығы – оқушы. Ата-аналармен тығыз қарым-қатынаста ұстау - бұл педагогикалық ұжымның бірінші міндеті. Бұл үшін біздің ерекше мектебіміз көпсалалы жұмыстың көптеген және әртүрлі түрлерін ұсынады. Біз өз балаларымыздың өз еліне және бүкіл әлемге құрмет сезімімен, өздерінің қадір-қасиетін сезінетін, білімді, өз-өзіне сенімді, адамдарға тәрбиелеу үшін, өз балаларымыздың даралығын сақтауға тырысамыз. Біз мектебіміз бен оқушыларымызды мақтан тұтамыз. Құрметті қонақтар сайттың беттерінде сіз үшін қызықты және пайдалы ақпаратты табуға үміттенеміз. Біз білім беру мәселелеріне бей-жай қарамайтын адамдармен диалог пен сындарлы ынтымақтастыққа дайынбыз.

Соңғы оқу мерзімінің ақпараты
Мектептің жалпы білім сапасы (1-11): 65% (9 место из 30 по Теміртау)
Бастапқы сыныптардың білім сапасы (1-4): 48% (15 место из 30 по Теміртау)

2017-2018 оқу жылдарында оқушылардың үлгерімі туралы шұғыл түрдегі ақпараты
Сынып
Сынып үлгісі
Оқушылар саны
Үздіктер
Оқу үлегірімі орташа
% сапасы
1-е сыныбы
151
88
40
84%
Класс 1А
Оқыту тілі: Орыс
30
15
11
86%
Класс 1Б
Оқыту тілі: Орыс
30
20
4
80%
Класс 1В
Оқыту тілі: Орыс
31
17
8
80%
Класс 1Г
Оқыту тілі: Орыс
30
21
6
90%
Класс 1Д
Оқыту тілі: Орыс
30
15
11
86%
2-е сыныбы
152
74
26
65%
Класс 2А
Оқыту тілі: Орыс
32
11
11
68%
Класс 2Б
Оқыту тілі: Орыс
32
15
10
78%
Класс 2В
Оқыту тілі: Орыс
29
18
1
65%
Класс 2Г
Оқыту тілі: Орыс
28
8
2
35%
Класс 2Д
Оқыту тілі: Орыс
31
22
2
77%
3-е сыныбы
113
62
8
61%
Класс 3А
Оқыту тілі: Орыс
30
20
0
66%
Класс 3Б
Оқыту тілі: Орыс
27
7
4
40%
Класс 3В
Оқыту тілі: Орыс
27
16
2
66%
Класс 3Г
Оқыту тілі: Орыс
29
19
2
72%
4-е сыныбы
148
75
8
56%
Класс 4А
Оқыту тілі: Орыс
28
6
4
35%
Класс 4Б
Оқыту тілі: Орыс
30
21
1
73%
Класс 4В
Оқыту тілі: Орыс
28
22
1
82%
Класс 4Г
Оқыту тілі: Орыс
26
15
2
65%
Класс 4Д
Оқыту тілі: Орыс
23
8
0
34%
Класс 4Е
Оқыту тілі: Орыс
13
3
0
23%
5-е сыныбы
108
40
4
40%
Класс 5А
Оқыту тілі: Орыс
25
1
1
8%
Класс 5Б
Оқыту тілі: Орыс
27
16
0
59%
Класс 5В
Оқыту тілі: Орыс
30
14
1
50%
Класс 5Г
Оқыту тілі: Орыс
26
9
2
42%
6-е сыныбы
74
27
2
39%
Класс 6А
Оқыту тілі: Орыс
26
12
2
53%
Класс 6Б
Оқыту тілі: Орыс
25
12
0
48%
Класс 6В
Оқыту тілі: Орыс
23
3
0
13%
7-е сыныбы
105
27
1
26%
Класс 7А
Оқыту тілі: Орыс
27
12
1
48%
Класс 7Б
Оқыту тілі: Орыс
25
1
0
4%
Класс 7В
Оқыту тілі: Орыс
26
7
0
26%
Класс 7Г
Оқыту тілі: Орыс
27
7
0
25%
8-е сыныбы
83
20
2
26%
Класс 8А
Оқыту тілі: Орыс
26
8
1
34%
Класс 8Б
Оқыту тілі: Орыс
27
5
0
18%
Класс 8В
Оқыту тілі: Орыс
30
7
1
26%
9-е сыныбы
84
20
0
23%
Класс 9А
Оқыту тілі: Орыс
29
9
0
31%
Класс 9Б
Оқыту тілі: Орыс
28
8
0
28%
Класс 9В
Оқыту тілі: Орыс
27
3
0
11%
10-е сыныбы
54
16
2
33%
Класс 10А
Оқыту тілі: Орыс
25
12
1
52%
Класс 10Б
Оқыту тілі: Орыс
29
4
1
17%
11-е сыныбы
48
16
2
37%
Класс 11А
Оқыту тілі: Орыс
25
14
2
64%
Класс 11Б
Оқыту тілі: Орыс
23
2
0
8%
«Функционалдық сауаттылығын дамыту»
Оқушылардың қабілеттерін қамтамасыз ету, өмірлік жағдайлардың және кез-келген оқуда алған білімдерін, шығармашылығын пайдалану, өзін-өзі басқару арқылы дамыту, түйінді және пәндік құзыреттерді дайындау.

«Экономика негіздері және қаржылық сауаттылық»
- базалық деңгейдегі экономиканы қалыптастыру және қаржылық сауаттылық үшін қажетті бағдарлау және әлеуметтік бейімдеу, оқушылардың болатын өзгерістерге, қоғамның, сондай-ақ кәсіптік бағдар беруде мектеп бітірушілерді қалыптастыру; -мәдениет экономикалық ойлау: тұжырымдау барабар түсініктердің мәнін экономикалық құбылыстар мен олардың өзара байланысын, білік шығаруға дәлелденген пайымдаулар бойынша экономикалық мәселелері, тәжірибесін арттыру талдауда, нақты экономикалық жағдайларды;
- тәжірибелік дағдыларды қабылдау, жауапты қаржылық және экономикалық шешімдер жеке және қоғамдық өмірге әзірлеу.

«Робототехника»
- оқушылардың техникалық шығармашылығын дамыту, пайдаланушының қазіргі заманғы өмір сүру дағдыларымен бағытталған компьютерлік техникасымен меңгеру қажет, IT-технологиясымен, робототехникасымен;

«Зайырлылық және дінтану негіздері»
Білім алушыларғажеткізу, 1)зайырлылық қағидаты ретінде құндылықтар және қабылдауға үйрету оның мәні маңызды факторы ретінде мемлекет тұрақтылығының, үйрету, үйрену және түсіну дінді фонында зайырлылық; 2) Беруге жан-жақты білу туралы ар-ождан бостандығы туралы, тарихы мен қазіргі жай-күйі, әлемдік және дәстүрлі діндер, жаңа діни қозғалыстар, теріс пиғылды діни ағымдар мен тыйым салынған діни ұйымдар; 3) Үйрету оқушыларды қабылдауға емес, идеологиясын экстремизм, терроризм және діни радикализм, негізінде рухани-адамгершілік құндылықтарды тәрбиелеу, олардың сезімін, толеранттылық пен гуманистік дүниетанымын қалыптастыру.


«Букваринскке саяхат» «Әдебиет кейіпкерлерінің сабағы»
Оқу сауаттылығын қалыптастыру, шығармашылық әлеуетін дамыту және ашу, әр баланың меңгеру оқушылардың дағдыларын ұжымдық өзара іс-қимыл және қарым-қатынас көмегімен кітап оқу.

«Үш тілде физикалық терминдерді зерттеу»
- оқушылардың лексикалық қорын,бастапқы терминологиялық сөздікті әзірлеу тілдік емес пәндерді қалыптастыру.
– оқушыларда терең ұсыну туралы рөлі мен маңыздылығы шет тілі бүгінгі адам өмірінде және көпмәдениетті әлемдегі, халыққа жаңа тәжірибені пайдалану шет тілі ретінде мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде, дүниетану және мәдениетін пайдалану;

«Абайтану»
1) ұлы ақын шығармаларын терең де, жан-жақты таныту арқылы елжанды, халқымыздың әдебиетін, өнерін, салт-дәстүрін, мәдениетін, тілін ұлттық құндылық ретінде бағалайтын, эстетикалық талғамы жоғары, білім, білік, дағдылармен қаруланған, түйген ойларын іс жүзінде өз кәдесіне жарата білетін, ұлттық сана-сезімі қалыптасқан, өркениетті қоғамда өмір сүруге лайықты, терең ойлайтын дара тұлға қалыптастыру.

Практикумдары: -математикалық міндеттердің шешімі; - физикалық міндеттердің ше
Тереңдету үшін жағдай жасау, дағдыларын талдау және жүйелеу, алған білімін, қорытынды аттестаттау пәні бойынша дайындау.

Лагерь атауыЛагерь түріClasses